Інститут обдарованої дитини НАПН України
Відвідувачам
Вченим
    наукова тематика
    заходи та семінари
    виконані програми
    результати впровадження
    анонси та новини
    аpхів новин
    електрона бібліотека
    дайджест
    аспірантура
    видання

Педагогам та психологам
    семінари та тренінги
    методичне забезпечення

Батькам
    семінари та тренінги
    консалтинговий центр
    література
    перелік базових шкіл
    регіональна система
    МАН

 Документи ІОД
 наукова тематика
 Методичне забезпечення
Опитування
На ваш погляд обдарованість дитини - це вроджена характеристика чи набута?

вроджена (генетично закладена)
більше вроджена, ніж набута
однаково
більш набута ніж вроджена
набута (розвинулась в процесі життя)
Для участі в опитуваннях Ви повинні увійти або зареєструватися
Нові документи
Положення про VІ Всеук...
ICYS_Info2018...
Положення про V Всеукр...
Положення про Всеукра...
Положення про ІV Всеук...
Події
5.12. 2017 Науково-практичний семінар
5 грудня 2017 року відділом інтелектуального розвитку обдарованої особистості Інституту обдарованої дитини НАПН України на базі Спеціалізованої школи № 1 І–ІІІ ступенів №196 м. Києва (вул. Зодчих, 22) було проведено науково-практичний семінар «Сучасні методи психолого-педагогічної підтримки процесу соціалізації обдарованої молоді».
06.12.2017 Кількість фото: 12
Організаційний комітет працював у такому складі:
Голова:
Мадзігон Василь Миколайович, академік-засновник НАПН України, доктор педагогічних наук, професор; радник директора Інституту обдарованої дитини НАПН України,
Співголови:
Мендель Олена Василівна, директор спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів № 196; вчитель української мови та літератури
Андросович Ксенія Анатоліївна, завідувач відділу інтелектуального розвитку обдарованої особистості Інституту обдарованої дитини НАПН України, кандидат психологічних наук;
Ільюк Олег Євгенович, директор науково-методичного центру управління освіти Святошинської районної в м. Києві державної адміністрації;
Члени оргкомітету:
Ткаченко Лідія Іванівна, провідний науковий співробітник відділу інтелектуального розвитку обдарованої особистості Інституту обдарованої дитини НАПН України, кандидат педагогічних наук, старший науковий співробітник;
Томпа Галина Володимирівна, заступник директора з навчально-виховної роботи спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів № 196; вчитель географії;
Шульга Валентина Миколаївна, заступник завідувача відділу інформаційних технологій в освіті обдарованих Інституту обдарованої дитини НАПН України;
Косьміна Ольга Віталіївна, молодший науковий співробітник відділу інтелектуального розвитку обдарованої особистості Інституту обдарованої дитини НАПН України.
Мета семінару: визначено пошук інноваційних методів та технологій психолого-педагогічної підтримки процесу соціалізації обдарованої молоді та проблеми профілактики деструктивного впливу Інтернету на розвиток обдарованої дитини.
Протягом семінару були висвітлені наступні питання:
- інноваційні моделі підтримки процесу соціалізації обдарованого учня;
- освітньо-інформаційне середовище як засіб розвитку творчості та обдарованої особистості;
- профілактика деструктивної соціалізації обдарованих старшокласників в Інтернет-середовищі;
- психолого-педагогічний інструментарій для вивчення соціалізації обдарованих учнів;
- використання ІКТ у навчально-виховному процесі: практичний досвід.
Регламент семінару було визначено наступним чином:
5 грудня 2017 року
09:30 – 10:00 Реєстрація учасників
10:00 – 10:10 Відкриття заходу. Вітальне слово.
10:10 – 11:20 Доповіді учасників семінару
11:20 – 12:10 Відкриті уроки
12:10 – 12:30 Кава-брейк
12:30 – 14:00 Продовження роботи семінару
14:00 – 14:30 Виступи, обговорення, репліки, диспут
14:30 – 15:00 Завершення роботи та від’їзд учасників

У роботі семінару взяли участь 47 учасників, серед яких представники Інституту обдарованої дитини НАПН України; наукові співробітники НЦ «Малої академії наук»; представники НПУ імені М.П.Драгоманова, директор, психолог, педагоги Спеціалізованої школи І – ІІІ ступенів № 196; представники освітніх закладів м. Харкова, м. Бучі, м. Білої Церкви та заступники директорів з навчально-виховної та з навчально-методичної роботи, вчителі-предметники, вчителі початкової школи та практичні психологи та соціальні педагоги освітніх закладів Святошинського району м. Києва.
Під час семінару було проведено відкриті уроки, представлено особливості роботи у створеному освітньо-інформаційному середовищі школи. Налагоджені стосунки для подальшої співпраці.
Зі вступним словом до присутніх на семінарі звернулася директор СШ №196 Мендель Олена Василівна, яка зазначила про значимість роботи з обдарованими учнями в освітньому процесі школи, назвала місію школи, яка полягає передусім у формуванні потреб у самоосвіті й саморозвитку школярів. Разом з тим Олена Василівна наголосила на необхідності своєчасної соціалізації обдарованих дітей, і що для цього у закладі створено освітньо-інформаційне середовище для всіх учасників освітнього процесу.
У школі ведеться картотека обдарованих учнів, багато учнів є переможцям олімпіад району, міста. У старших класах вони стають дослідниками, які свої пошуки відображають у конкурсі-захисті наукових робіт МАН «Дослідник». Учні 11-х класів у 2017 році представляли район на міському конкурсі «Київський вальс» де посіли почесне ІІІ місце (керівник – Шиніна Ірина Миколдаївна»).
Мендель О.В. підкреслила, що співпраця з ІОД НАПН України (з 2016 року) є плідною та надихає педагогічний колектив підходити до своєї справи більш науково.
Висновки.
Загалом, тема науково-практичного семінару була визнана вкрай актуальною, такою, що потребує рішення широкого кола наукових проблем, з нею пов’язаних. Доцільним визнано проведення експериментального дослідження із залученням обдарованих учнів, педагогів і психологів освітніх закладів.