Освітньо-наукова програма
Інформаційне забезпечення освітньої діяльності у сфері вищої освіти
Навчально-методичне забезпечення освітньої діяльності у сфері вищої освіти
Освітньо-наукова програма підготовки здобувачів третього (освітньо-наукового) рівня вищої освіти – доктора філософії – спеціальності 011 Освітні, педагогічні науки і спеціалізації «Освіта та розвиток обдарованої особистості» становить 40 кредитів ЄКТС, складається з таких циклів дисциплін:
І. ЦИКЛ ЗАГАЛЬНОЇ ПІДГОТОВКИ (18 кредитів), 600 годин
1 НМКД Філософія освіти і теорія пізнання
2 НМКД Іноземна мова та академічне письмо
3 НМКД Методологія і технології педагогічного дослідження
4 НМКД Використання технічних засобів у педагогічному дослідженні
5 НМКД Оформлення результатів дисертаційного дослідження та його захист
II. ЦИКЛ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ (16 кредитів), 480 годин
2.1. Нормативні навчальні дисципліни (7 кредитів), 210 годин
6 НМКД Інтелект
7 НМКД Обдарованість
8 НМКД Творчість
2.2. Навчальні дисципліни за вибором аспіранта (9 кредитів), 270 години
9.1 НМКД Спостереження у педагогічному дослідженні
9.2 НМКД Опитування і опитувальники
9.3 НМКД Тестові методи діагностики
10.1 НМКД Технології розвитку здібностей обдарованих дітей дошкільного віку
10.2 НМКД Виховання обдарованих дітей шкільного віку
10.3 НМКД Креативний розвиток обдарованої особистості у системі загальної середньої і вищої освіти
11.1 НМКД Підготовка педагогічних кадрів до роботи з обдарованими
11.2 НМКД Проектування і створення інтелектуального середовища для розвитку обдарованих
11.3 НМКД Законодавче і нормативне забезпечення диференційованого навчання обдарованих
ІІІ. ПРАКТИЧНА ПІДГОТОВКА (6 кредитів), 180 годин
Програма дослідницької практики
Програма педагогічної практики
Матеріали для аспірантів:
- Презентація "Інтелект: міфічні уявлення і реальна сутність"
- Презентація до семінару «Діагностика інтелекту: рух по зачарованому колу чи поступ вперед?»
- Презентація до семінару «Здібнісна природа інтелекту: одне рівняння з безліччю невідомих»
- Презентація «Обдарованість: наукова суть і соціальний вміст»
- Презентація «Вроджене і набуте в обдарованості»
- Презентація «Діагностика обдарованості: проблема якісної інтерпретації кількісних відмінностей»
- Презентація «Інтелект як апарат розумної поведінки»
- Презентація «Пізнавальна і креативна складові інтелектуальної діяльності»
- Презентація «Методологічні засади обстеження інтелекту»
- Презентація «Методика обстеження інтелекту як апарату розумної поведінки»
- Презентація «Діагностика обдарованості як атрибуту розумної поведінки»
- Презентація «Концептуальні засади наукової освіти»
- Презентація «Наука як форма суспільної свідомості і сутність педагогічного дослідження»
- Презентація «Філософський базис і методологічні засади пізнання освітнього середовища»
- Презентація «Методи дослідження освітніх проблем та екстраполяція вибіркових значень на сукупність»
- Презентація «Елементи теорії ймовірності та математичної статистики»
- Презентація «Характеристики об’єктів вивчення, їх обстеження та засоби обстеження»
- Презентація «Опрацювання документальних джерел і спостереження»
- Презентація «Обстежувальні шкали і достовірність обстеження»
- Презентація «ОПИТУВАННЯ»
- Презентація «Тестування та описова статистика»
- Презентація «Вивідна статистика та інтерпретація результатів дослідження»
- Презентація «Теоретичні дослідження і з’ясування характеристик педагогічних об’єктів»
- Презентація «Кореляційний і детермінантний зв’язок між характеристиками»
- Презентація «Раціональні та оптимальні експериментальні плани»
- «Планування і виконання дослідження»
- «Оформлення результатів дослідження»
|